Sunday, February 13, 2011

Call out for all Pretty Mommies

PRETTY MOMMIES & UMMI ANGGUN

http://prettymommieblog.blogspot.com  adalah sebuah perniagaan internet yang diterajui oleh mantan classmate dan saudara NB, Eeta Sams. 
 
Menjual pakaian dan tudung muslim yang pelbagai rupa dan tak jemu dipandang mata. Pemilihan reka dan bentuk pakaian amat bersesuaian dengan citarasa terkini. 

Menghalusi bisnisnya NB begitu yakin bisnis ini boleh berkembang maju di masa hadapan. Hanya sedikit lagi promosi pasti menjanjikan pulangan lumayan. Mempunyai foundation yang kukuh iaitu Ummi Anggun  sebagai bisnis based memudahkan dan meyakinkan lagi para pelanggan tentang kewujudan bisnis ini. 

Para pelanggan juga berpeluang menjenguk sendiri ke kedai Ummi Anggun   yang terletak di Desa Ilmu, Kota Samarahan, Kuching Sarawak. Kedudukannya yang strategic membantu perkembangan bisnis ini. 

Berada di kedai pakaian muslim ini pelanggan dapat melihat, menyentuh sendiri jenis-jenis fabric yang telah dipilih. Selain boleh membuat fitting untuk kesesuaian dan keselesaan badan pelanggan. 

Kepada yang belum mengetahui Prettymommie.blogspot.com sila lawati laman sesawangnya, facebook Prettymommies    atau terus ke kedainya di Ummi Anggun untuk mendapatkan pilihan yang terbaik.     The best in town !   

No comments:

Post a Comment